Wszystkie zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa, nie zezwalam na ich kopiowanie, umieszczanie na innych blogach czy gdziekolwiek bez mojej wiedzy . Nie kradnę i nie chciałabym być okradana. Jeżeli wzoruję się na pracy innej osoby, poinformuję osobę zainteresowana i oznaczę ją pod zdjęciem.

sobota, 19 stycznia 2013

Witajcie w nowym roku !!!!

Od ubieglego roku ani raz tutaj nie zajrzalam. Jakos tak ciezko bylo mi sie pozbierac po powrocie z Polski, w koncu wybyczylam sie tam prawie cztery tygodnie. Kiedy juz w koncu udalo mi sie ogarnac caly domowy balagan i rozpakowac tony zakupow, jakich nie moglam sobie odmowic w Polsce, musialam znow zabrac sie ostro do pracy. Wiekszosc z Was pewnie szykuje sie do walentynek, ja tymczasem rozpoczynam produkcje wielkanocna. Poniewaz swieta w tym roku wyjatkowo wczesnie, wiec i ja musze wczesniej zaczac dzialac. Musze stworzyc ponad sto cudeniek, a poniewaz skrobanie jednego bogatego jaja zajmuje mi okolo 8 godzin, nie trudno przeliczyc, ze czasu wcale nie jest za wiele. Przeciez sa tez domowe obowiazki, sprzatanie, gotowanie, prasowanie etc. Z dziecmi tez trzeba sie pobawic :) W zwiazku z powyzszym dzis prezentuje Wam pierwsze dziela spod mojego skalpela :) Przepraszam oczywiscie, ze wyroznienie nie poszlo dalej w swiat, ale w tym calym mlynie nie mam nawet kiedy zadzialac w tej sprawie. Obiecuje, ze jesli kiedys uda mi sie zorganizowac, z pewnoscia wyroznie kilka tworczych duszyczek.


Kroszonki, kraszanki, pisanki.... jak zwal tak zwal. Najwazniejsze, ze to jedyne w stu procentach legalne skrobanki :)








5 komentarzy:

  1. Przepiękne! Wyglądają jak ręcznie malowane:) Kiedyś w szkole uczyli nas tej techniki i wiem, że jest pracochłonna i czasochłonna, szybko ręka zaczyna "odpadać". Podziwiam zatem Twój talent i cierpliwość:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne ;) Naprawdę masz do tego talent

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne, widziałam takie cudeńka w realu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne, naprawdę przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj pokrewna duszo.....ja też skrobię pisanki....od lat....kiedyś robiłam to tez skalpelem,teraz mam frezarkę i jest sporo szybciej .Podziwiam Twoje śliczności,i zapraszam na facebook-tam są moje.9Grazyna Rosa).Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń