Wszystkie zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa, nie zezwalam na ich kopiowanie, umieszczanie na innych blogach czy gdziekolwiek bez mojej wiedzy . Nie kradnę i nie chciałabym być okradana. Jeżeli wzoruję się na pracy innej osoby, poinformuję osobę zainteresowana i oznaczę ją pod zdjęciem.

wtorek, 28 stycznia 2014

karteczka urodzinowa

Synuś mój wczoraj imprezował u koleżki z przedszkola, świętując jego piąte urodziny. Jak to zwykle przy jedynakach z masą zabawek bywa, pojawił się problem z wyborem prezentu. Szczęściem, w jednym z zabawkowych sklepów mają mądry system. Wystarczy kupić na prezent talara, a dziecko samo może jechać z rodzicami i zakupić sobie zabawkę, jaką chce. Problem z głowy. Trzeba było jednak jakoś  prezent zapakować. Ciężko robić paczkę z talarem niewiele większym niż pięciozłotówka, więc zmuszona byłam zrobić kartkę ze schowkiem. Efekt mojej pracy oceńce same


        niebieska paczuszka w środku to oczywiście rzeczony talar w oryginalnym sklepowym opakowaniu.





                                                         prezencik w pełnym ubranku




8 komentarzy:

  1. Bardzo dobry pomysł, wykończenie rownież.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piorunem Ci poszło to pisanie.
    Pomysł na prezent uważam za genialnyFajnie,że dziecko ma wybór a jeszcze w takiej fajnej kartcez kieszonką to musi się spodobać na mur beton.Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny wykon :-)
    Też bym chciała talara na dowolne zakupy :-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Bombowe!!! Swietny pomysl z takim talarem, bo rzeczywiscie czesto jest problem z wyborem prezentu, a tak to niech teraz rodzice sie glowia :):) P.S. Usmialam sie troszke z Twojego komentarza na moim blogu,ze weszlam Ci na ambicje z polskimi literkami hehe, cala przyjemnosc po mojej stronie :P:P
    Praca piekna, pieknie to zapakowalas, jestem pewna,ze i maluch i rodzice solenizanta byli z prezentu zadowoleni :):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna, pomysłowa karteczka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna:) Świetnie zapakowana:)

    OdpowiedzUsuń