Wszystkie zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa, nie zezwalam na ich kopiowanie, umieszczanie na innych blogach czy gdziekolwiek bez mojej wiedzy . Nie kradnę i nie chciałabym być okradana. Jeżeli wzoruję się na pracy innej osoby, poinformuję osobę zainteresowana i oznaczę ją pod zdjęciem.

czwartek, 23 stycznia 2014

karteluszka

W koncu troszkę inaczej u mnie, choć nie do końca. Karteczka na zamówienie z okazji narodzin bejbika.  Szydełko wciąga więc i dodatek szdełkowy jest, a co.













8 komentarzy:

  1. ŚLICZNOŚĆI! Masz mnie w gronie swoich fanów. Chyba muszę sięgnąc po jakiś książeczkę z instrukcją szydełkowania, bo wygląda to genialnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne te szydełkowe miniaturki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem w szoku jak widzę takie maleńkie szydełkowe prace,a na kartce widzę coś takiego po raz pierwszy.Super,świetnie i pomysłowo i już więcej nic nie powiem :)Do zobaczyska:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna kartka! A szydełkowe cudeńka dodają uroku:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szłam,szłam i doszłam;))Trochę mi to zajęło,bo sobie wolne zrobiłam;))
    Oj Marta,Marta,co ja z Tobą mam za los,co zrobisz to zachwyca;)Te małe ciuszki powalają i już;)

    OdpowiedzUsuń
  6. uszydełkowałaś przepiękne kapciuszki,śliczna kartka

    OdpowiedzUsuń
  7. jak sama zrobiłaś te buciki i sukieneczkę no to Ci z całego serca gratuluję! świetne są! ja też bym takie chciała....

    OdpowiedzUsuń